lørdag 12. november 2016

Bursdagskort til min sønn i en fei


I dag har jeg jammene meg vært effektiv.
Dro hjem fra hotellet som vi hadde vært på julebordsfeiring i går. Kom litt senere hjem enn beregnet. Men klarte å lage ei kake og bursdagskort til sønnen min på under 1 time og 45 min.
Bursdagskortet passer også til utfordringen til Korthobby.no som jeg er DT for. 
Temaet er fortsatt 
"Maskulint og metall fra Korthobby.no"

På dette kortet har jeg brukt:
Sort bazzill
Hvit bazzill
Mønster ark fra Papirdesign "Mann er mann"
Metall fra Korthobby.no
Sølvfarget mesh
Stempel fra North Star Design "Hurra for deg"
Stempelerfra Kort & Godt " Hipp hipp hurra for deg" og "Gratulerer med dagen



3 kommentarer:

McCrafty's Cards sa...

Brilliant card, I likw the fabulous design
Kevin xx

Min hobbyverden sa...

Herlig kort!
Tusen takk for at du deltar på vår metall utfordring inne hos Papirlosjen.
Smil fra DT-Ane Lene

Frk. Bogstad sa...

Stilig kort :)
Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
DT-Audhild ♥